I think I'm in love♥

I min nya parfym jag fick i julklapp ♥
Christina Aguilera BY NIGHT ♥
Dör lite..
Har bara fått en sånn där typ testflaska som innehåler 1.2 ml.(och vi kan ju säga att jag sitter och luktar lite gott här borta )
Men jag tror jag ska få den stora flaskan snart.
Ååååh den är sååå söt!(flaskan och förpackningen)
Den är ljus rosa färg och gud, den luktar sååå gott!
Och det bästa är att det är en sak av alla det andra saker man fick!
Fick typ tio julklappar.
YAY!
Fick bland annat mjuka julklappar som man önskat, lite konstigt kanske men mina föräldrar hatade att få mjuka julklappar när de var små så dem brukade inte ge mig sådana, men nu fick jag SUPERDUPER mjuka strumpor, benvärmare och morgonrock!
En snövit morgonrock som jag önskat i hemlighet!
Tack pappa!
Annars skulle jag få en röd ( mammas ideé)
Jag är jättenöjd med julklapparna jag gav med!
Uppfyllde bland annat ALLA mammas önskningar!♥
Och så lurade jag min lillebror att jag vart sur på att han fick så bra saker och sen kom jag tillbacka med hans nya bärbara dator, han grät glädjetårar!♥♥♥♥♥
Och en annan sak är att jag inte fått alla julklappar än, en liten sötnöt väntar på mig i Januari♥
Ni som inte vet så ska jag få en systemkamera .
Här är lite bilder från gårdagen:
En blomma jag köpte till mamma och pappa.
Ljus som vi hade tända hela dagen ( de var sju stycken)
Första paketet jag öppnade som var från min lillebror, kexchoklad och hårmascara♥
Skönaste morgonrocken man kan få♥
Som man såklart tog på även om man hade kläder under, hehe! Och så fick jag Lindorchoklad.
Vi har typ startat en tradition att jag får Lindorchoklad och min lillebror får After 8 och guinness rekordbok varje jul.
Shower gel, body lotion och lite andra saker.
Nagelkräm,handkräm och rengöringsgel som luktar vanilj och äpple/päron
Sen fick jag nagellack och en liten sourcream & onion chips påse från min lillebror
Sen fick jag två SUPERDUPER mjukisar till strumpor♥
Testade min nya nagellack.(min mamma gjorde exakt likadant , hahaha!
Och så min ÄLSKADE parfym♥
Fick en cover-stick som typ torkar ut finnar?
Och en vit inliner kajal.
Den söta flaskan
Tog tyvärr inte bilder på cover-sticket och inlinern...
Och så fick jag två nya nattlinen som jag inte fick nå bra bild på..
Aja hoppas det inte gör något!
Och hoppas ni haft en bra dag igår och att det blir en bra dag idag med!
Pöss och kräm på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback