Systemkameralängtan och kort om min dag

Längtar så till julen!
Och Januari och sommarlovet!
För i Januari så får jag min systemkamera!
YAY!
Och på sommaren så ska jag träffa min bästis som bor flera mil härifrån.
Senast var förra sommaren men före det vare typ 4 år!!
Det är ju jättelång tid!
Hon är två år äldre än mig så hon hade ju växt och förändrats jättemycket.
Fast hon är lite kortare än mig, så brevid henne ser jag lika gammal ut som hon!
Det var dåligt att vi var i staden hon bor nära så lite..
Så det får vi göra mer nästa gång!
Måste bara börja spara pengar...
Förra gången så började jag typ nu(fast förra året) och då sparade jag ihop 1000 kronor eller nå!
Men jag vill spara till en ny mobil med, hmm...
Shopping eller mobil?
Svårt val...
Vad tycker ni?
Kommentera vad ni tycker om ni vill, hihi.
Ska jag prioritera mobil eller shopping med bästa bästisen man kan få?
Idag så hade vi idrott i skolan och först tänkte jag "NEJ!!! Inte den här vikarien igen!!!".
Men det var faktiskt ganska kul fast inte det första vi gjorde som var att jogga.
Men sen var det typ "kravvelfotboll" där man skulle ta sig fram genom att sitta sen ställa sig på händerna och fötterna och kravla sig fram.
Killarna låg på rygg och sparkade så dem åkte baklänges, hehe!
Och sen efter den uppvärmningen så hade vi vanlig fotboll som var kul den med.
Fast mina vänner dissade mig när vi skulle dela in oss i lag , vilket inte var så kul...
Hatade det att när man skulle gå ut(när man var på bänken och någon bytte med en) så vart men tvungen att stå i mål!
Så jag fick göra det gansla länge en gång och då verkade som om en kille alltid vill göra mål när jag stog i mål(han var i andra laget).
Och så hade vi julmat i skolan(jag HATAR svensk och finsk julmat!) så jag åt bara en lussebulle och två pepperkakor och så tog jag mjölk och glögg till det.
Men jag och mina vänner var jätteflumiga då(särskillt jag).
Skrattade jättemycket då!
Hoppas du haft en bra dag!
Pöss och kräm på er alla!

Kommentarer
Frida säger:

Hej :* Jag hade skit kul på lunchen : Pöss

2011-12-20 | 18:57:29
Bloggadress: http://ugotmysmile.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback