Waiting

Det har kommit nå hastighets sak på youtube!
Så man kan ha normal hastighet , 2x och så kan man ha långsammare med!
Ganska bra tycker jag :)
Har ännu bara testat att göra den fortare så vet inte hur det går när man gör så den går långsamare..
Lyssnar på green days låtar, ja det är typ allt jag gör utom att skriva.
Önskar att man kunde gå när dem hade turnering för det verkar vara så kul.
Dem har så jäkla mycket energi.
Fast ja om jag skulle välja mellan dem och My Chemical Romance så blir det My Chemical Romance!♥
Aja nog om det nu.
Alltså nu vill jag att det ska bli januari så jag får min sista julklapp, min systemkamera.♥
Och sen får det blir sommarlov.
För alltså då får jag träffa min bästa vän EVER.
Och åka moped hahaha!
Och ja mycket mer.
Som att shoppa och knäppa awesome foton.
Åh...
Det är typ det som får mig att kämpa på när jag är deppig och så vidare.
Att jag kommer få en minst sagt awesome sommar med den finaste personen jag känner.♥
Och det ska va seriösa foton nu, hehe.
Förra sommaren så tog vi ett par foton då med.
Och vi skrattade jätte mycket kan man säga..
Jag filmade videos med och i en så ligger jag på golvet av skratt.
Fina minnen.♥
Aja så här vart min dag igår:
Jag laddade kamera batterierna men så ringde min bästis (som jag ska åka till i sommar) och så snackade vi i typ en timme.
Sen tog jag och var väldigt lat och bara satt vid datorn typ resten av dagen tills på kvällen då jag tränade i en timma!
Skulle bli en tiondel mindre (10 minuter) haha!
Och sen duschade jag och så var jag vid datorn till 01:00...
Hehe.
Skulle bli till 23:30- 00:30 men en kompis ville snacka med mig.
Och så sov jag till 11:00 typ.
Aja det var gårdagen och lite idag dagen(hahahaha)....
Rejällt fail med idag dagen, men men .
Vet inte riktigt hur jag ska skriva annars..
Är för morgontrött för det nu.
Aja nu ska jag gå och äta frukost och fixa till mig.
Och hålla tummarna för att det blir en fin dag idag så att man kan gå ut och fotografera!

Kommentarer
Emma säger:

Ja, jag kanske får köpa din gamla kamera då eller?

Vill så gjärna ha den :) Nu när du får en ny...

Men ha det bra!

2011-12-28 | 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback