Liten sammanfattning av 2011

Du under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - ja
Har du sovit under bar himmel? - nepp
Har du varit på Gröna Lund? - neej
Har du varit på Liseberg? - nä
Har du varit på Kneipbyn? - nej
Har du varit i en annan stad? - men ja?
Har du bott hemma? - ja
Dina vänner under 2011..
Har en nära som dött? - nej det tror jag faktiskt inte
Har en vän sökt tröst hos dig? - aa
Har du sökt tröst hos en vän? - nä
Har du sovit över hos en vän? - jo
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - jodå
När har du som mest..
Gråtit under 2011? - det vet jag inte
Skrattat under 2011? - som om jag minns de
När...
Grät du senast? - de minns jag inte
Skrattade du senast? - idag
Duschade du senast? - igår tror jag
Lyssnade du på musik senast? - minns inte
Hade du kul senast? - för typ 20 minuter sen
Vem..
Kramade du senast? - jacob
Pratade du i telefon med senast? - vne
Fick du sms av senast? - vne
När hade du tråkigt senast? - igår
Vem kommer du ifrån? - min mamma o min pappa?
Dig...
Heter? - Emilia
vad är ditt favorit nummer? - 13
När fyller du år? - 27 december
Tycker du om någon just nu? - jo
Jag samlar på? - inget
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen
Vilken tid gick du upp idag? - typ halv 12
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Har du strumpor på dig nu? - ja
Hur svarar du i telefon? - hallå
Vad ska du göra ikväll? - tvinga johanna och spela kinect med mig och sen duscha
Vad ska du göra imorgon? - Vet inte, kanske vara med jasse
Vad vill du bli när du blir stor? - en båt
Var vill du bo när du blir stor ? - ute på gatan
Är det okej att gråta? - ja
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren och vintern
Skulle du göra om du vann en miljon? - en massa roliga saker, dudå?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej
Vill du gifta dig? -  ja
Vill du ha barn? - jo
Solar du ofta? - nej
Är du bra på att laga mat? - haha tror inte dee
Gillar du att dansa? - nää
Hur vig är du? - vet inte
Vilken är din favoritglass? - alla glassar är ju goda
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvälls
Vilken ögonfärg har du? - grön
Vilka hårfärger har du haft? - har faktiskt aldrig färgat mitt hår
Är du beroende av något? - nej, inte just nu tror jag..
Brukar du bädda sängen? - nej
Vad var det senaste du sa? - jaaa
Saknar du någon nu? - jorrå

Nu kommer en slags vad som jag gjort/vad som hänt 2011:


Du under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - ja
Har du sovit i tält? - ja
Har du sovit under bar himmel? - ja, på sommaren, dålig ideé kan man säga för det var JÄTTEmånga myggor!
Har du varit på Gröna Lund? - nä
Har du varit på Liseberg? - nä
Har du varit på Kneipbyn? - nej, vars ligger det änns?...
Har du varit i en annan stad? - ja...
Har du bott hemma? - ja, vars annars bor man än hemma?..

Dina vänner under 2011..
Har en nära som dött? - ja :'(
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja, många gånger
Har du sökt tröst hos en vän? - nja, jag vet inte...
Har du sovit över hos en vän? - japp, ganska långa periodier också faktiskt mer än en eller två dagar , hehe.
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - tror det, hahaha xD


När har du som mest..
Gråtit under 2011? - det vet jag inte
Skrattat under 2011? - På sommaren, de två veckorna jag var hos min bästis helt klart!♥


När...
Grät du senast? - några dagar sen kanske?
Skrattade du senast? - nyss, för nå sekunder sen :)
Duschade du senast? - igår.
Lyssnade du på musik senast? - nyss, kan inte sitta vid dator utan att ha musik x)
Hade du kul senast? - eh...nå minuter sen?

Vem..
Kramade du senast? - min hund tror jag, eller ja... Försökte och så puttade han mig så jag föll baklänges och föll till marken(snö), jag var på knä dock..
Pratade du i telefon med senast? - min bästis :D
Fick du sms av senast? - min vän , Nea
När hade du tråkigt senast? - nyss
Vem kommer du ifrån? - what the...?

Dig...
Heter? - För det första Dig heter? Seriöst? xD  Och jag heter Laura.

vad är ditt favorit nummer? - jag har många... 7,12,13,3 osv
När fyller du år? - På kronprinssesans namnsdag! Yay!... Hehe, aja den 12:e mars
Tycker du om någon just nu? - nja
Jag samlar på? - nagellack, om jag måste välja något .. x)
Gröna eller röda äpplen? - Vet inte..
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - om jag kan så är det min bästis
Vilken tid gick du upp idag? - typ 11
Har du sovit i din egna säng inatt? - japp
Har du sovit ensam inatt? - ja
Har du strumpor på dig nu? - nej
Hur svarar du i telefon? - hej


Vad ska du göra ikväll? - vet inte riktigt, typ träna.
Vad ska du göra imorgon? - det beror på vädret, hehe. (om det är soligt så går jag ut o fotograferar)
Vad vill du bli när du blir stor? - en vetrinär, konsnär eller fotograf.
Var vill du bo när du blir stor ? - utomlands
Är det okej att gråta? - japp
Vilken årstid tycker du bäst om? - sommaren just nu.
Skulle du göra om du vann en miljon? - köpa en systemkamera, hehe.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej
Vill du gifta dig? -  ja
Vill du ha barn? - ja
Solar du ofta? - nej
Är du bra på att laga mat? - nja...
Gillar du att dansa? - nä..
Hur vig är du? - vet inte
Vilken är din favoritglass? - ben and jerrys♥
Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvälls tror jag, förr var jag nog morgon.
Vilken ögonfärg har du? - melerade och de byter färg typ c:
Vilka hårfärger har du haft? - ganska många
Är du beroende av något? - nej
Brukar du bädda sängen? - nja..
Vad var det senaste du sa? - Okej
Saknar du någon nu? - Ja

Kommentarer
emilia säger:

SV; nog gåre bra ;)

2011-12-29 | 22:19:48
Bloggadress: http://hes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback