DIY enkel folie-sak som gör att du får lockigt hår(utan värme)

Just nu fixar jag håret inför imorgon, då jag ska vara med min fina vän Frida .
Jag ska göra så det blir lockigt(well, kind of) genom att rulla upp den i så kallade folie "stångar".
För er som vill veta vad det är så ska jag ge er en liten beskrivning hur man gör dem..
Ta fram folien och klipp så många bitar du behöver(behåll breden men klipp den så den är tre till fem centimeter långa(alltså de är lika bred som man får den i men att man klipper dem så de blir i tre till fem centimeters långa(så de är längre på breden än längden )
För att det var en otroligt förvirrande beskrivning så gjorde jag en bild-förklaring istället:
(tryck på bilden för att få den större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback