Klumpiga jag.

Om det ändå bara kunde börja snöa.
Hejsan.
Ska bara berätta en sak som hände typ i förrgår.
Jo det var så här att jag skoja med min vän Emma och tog hennes pennfodral och satte upp den på en hylla(hon är ju kortare än kortast)(Emma, just kidding!).
Och då tog hon min mapp.
Alla mina saker ramla ner på golvet (som var i mappen) och så far två papper under en hylla msom hade typ 1-2 cm mellanrum där nere.
När vi väl fick ut dem så typ tog jag och "slog" ner mina händer på golvet, där Emmas pennfodral var(tänkte inte på att den fanns där) och på den (vi hade gjort dem själva , alla skulle sånna dem i klassen)och den har nån pigg som man kan göra så att dragkedjan inte dinglar fram och tillback.
Och den stack SÅKLART ut, så jag fick den i handen!
Så jag fick den genom huden, gjorde inte så ont faktiskt.
Har ett litet sår där nu.
Det såg ganska äckligt ut efter jag fick den för det kom typ ljusrött blod ur den..
Nu är den bara lite öm för det vart nå blåmärke runt om den tror jag.
Det var det jag ville berätta.
Ni får inte ta mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback