Ska färga håret svartrött♥

Hej!
Kommer ni ihåg inlägget jag skrev om att jag ville färga håret mörkbrunt?
Idag så köpte jag hårfärg!
Dock inte mörkbrunt med svartrött!
Den har jag använt förut och den är bara en toning(oturligt nog).
Önskar att den var en permanent så jag slapp färga det hela tiden.
Den är en jättefin färg.
Det är från Schwarzkopf Country colors nummer 75 madagascar.♥
Och så står det rouge noir(yay! franska!) och svartröd .
Ska färga snart(ikväll) yay!
Det kommer förmodligen före och efter bilder om ett par dagar!
(Hoppas ni orkar med att jag skriver yay och dock hela tiden, min favorit ord, hihi.)
Snart,ska jag ta och färga håret och titta på morden i midsomer!♥
Hoppas ni får en bra kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback