Önskelista

Min önskelista:
1.Träffa min bästa bästis
2.Träffa mina andra bästisar
3.Systemkamera(vet att jag ska få en i januari typ!(YAY!))
4.Iphone
5.Bli 16 år
6.Snö,snö,snö för vem vill ha en grön jul?
Hehe, inte så många saker man kan få i julklapp men ja.
Fast med pengar går ju allt!(Inte)
I alla fall inte de två sista...
Aja, skriva era önskelistor så blir jag jätteglad!
Här är lite bilder:
Jag har förresten färgat om håret till mörkbrunt!
Underhåret är röttbrunt.
Aja det var nog allt, puss och kram på er!

Kommentarer
Hanna-chan säger:

SV: Nä, min klocka är vit i mitten med strasstenar istället för siffror

2011-11-26 | 19:14:13
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Nea säger:

Jätte fina bilder :D //Nea

2011-12-04 | 14:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback