Veckans hiss och diss(lite försenad)

Hissar är min(a) bästis,vänner och alla andra som jag vet skulle vara där om jag mår dåligt .♥
Dissar de som sviker en, pratar skit bakom ens rygg och sen tror att allt är bra med en...
Fattar inte hur man tänker då?
Jag kommer ALDRIG mer vilja vara vän med de som gör sånt några flertal gånger!
Liksom usch, vad tror de man är?
Om man sviker någon en gång så kanske man kan förlåta en men om den gör om det om och om igen?
Man mår ju bara sämre och sämre och oroar sig för att de ska svika en en gång till när man blivit vän med dem igen?
Och det här är mitt första tidinställda inlägg!(bara ett par timmar dock)

Kommentarer
Pirren säger:

Håller med dig,söt! <3

2012-01-12 | 13:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback