En av tio tulpaner

Jag och mamma gick och köpte tulpaner igår, ingen hade öppnat sig då, ingen av de tio knopparna.
Men imorse så hade en liten knopp öppnat sig och gett oss lite hopp, för att det ska bli en bra dag!
Har utvecklingssamtal efter skolan 15.30 börjar den.
Men ja en liten snabb genomgång om igårdagen:
Först hade vi no, jag har kemi, och vi arbetade inför kunskapskontrollen som vi kommer ha på torsdag (imorrn).
Sen hade vi idrott, där vi får bestämma en lektion var (man är en grupp) och då skulle vi först ha 30 minuters rugby , det var sååå tråkigt! Vi, jag och Emma hade ingen anning om hur man körde och killarna, som bestämnde idag sa iprincip bara kör! Så vi fick fråga Jim, vår idrottslärare vad som var reglerna. Och sen när vi fick reda på det och då försökte jag vara med, så var killarna idioter och bara sprang med bollen och passade ingen tjej osv... Men sen hade vi spökboll och det var kul, då var det tjejerna som skulle haft när vi hade friluftsdagen som bestämde! Ja, sen var det lunch som var sprödbakad fisk och potatis, citro och sås. Jag kom på att vi skulle äta lax hemma så... ja. Men sen hade vi engelska och där får man både dricka och tugga tuggummi på lektionen så då hade jag tagit och köpt loka på cafeterian och hade apelsintuggummi!
Och sen hade vi svenska där vi kollade klart på en dålig, konstig, norsk film. Och sen på slutet hade vi matte där vi hade genomgång(arbetatde i matteboken samtidigt för jag visste typ allt de hon sa redan) och sen var det bara att arbeta!
Ja nu måste jag dra till skolan så hejdå!

Kommentarer
Pirren säger:

what the fuck?!? jag åt lax till lunch och nån tosk till middag... creapy!

går ni verkligen i skola på skär-torsdagen? vi är lediga! ska till gve med buss på morgonen ca7-12 så du kan ringa imorrn när du har tid busungen!;)

2012-04-04 | 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback