music

nyss så fick jag en sånn himla lust att lära mig att spela gitarr.
en liten ukelele kanske, eller en "vanlig" stor gitarr.
jag antar att det finns många olika sorter av gitarrer,
jag vet inte mycket om dem, men jag skulle gärna vilja lära mig att spela.
kanske är det för att han som jag lyssnat på mycket den senaste tiden kan spela gitarr.
han är Christofer Drew Ingle, sångaren i nevershoutnever .
och så kan Jordan Witzigreuter från the ready set också spela många instrument (som man ser i den här videon).
och så är jag ju så jäkla avensjuk på alla som kan något musikaliskt också.
jag kan bara fota och teckna.
jag vill vara musikalisk, inte bara artistisk.
för musik är så jäkla fint.
så ni därute som kan spela gitarr, piano, trummor och sjunga eller andra fina instrument,
så ska ni vara stolta för er talang!
 
Och nu för jag inte har en gitarr så kanske jag kan teckna något istället, och den här gången ur mitt huvud, ur min egna fantasi.
För det var ganska länge sen jag gjort det.
Jag har tecknat saker, ja men då har jag ritat av det.
Vilket inte är så kreativt.
ah, så får det bli.
 
Vad är du bra på?
Jag är väl som sagt ganska bra på att fota och teckna.
 
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback