Sakerna jag köpte från kicks

När man beställer saker från kicks så får man alltid en liten påse där det finns små tester i, den här gången så kom det med ett parfym test av Taylor Swifts parfym Wonderstruck,
Och så kom den här med också, någon Elizabeth Arden tester för kroppen:
 
Här kommer sakerna som jag köpte:
Fönborste, fast ja, jag köpte inte den det var min mamma (ehheheh).
Men det här köpte jag själv *stolt*. Puder från Isadora, Velvet Touch Compact Powder i nummer 10, Sheer Transparent.
Den här har jag också i vitt, men köpte en i mer hudfärgad färg för det ser naturligare ut. Isadoras Inliner Kajal i 56 Blonde.
Jag köpte inte den här för jag har torr hud, men för det stog i kommentarerna attt man får babymjuk hud av den. Niveas Oil Shower.
Och så köpte jag den här för att jag har fått finnar på ryggen för att jag brukade ha mitt hår utsläppt på ryggen medans jag hade balsam eller hårinpackning i det. Det är Niveas Creme Peeling Shower & Scrub.
Det här är Batistes torrschampoo (Dry Shampoo) i doften Blush. Tyckte att det här är lite av ett måste för late mig som gillar få men långa duschar (tvärt imot min bror som tar relativt snabba och många duschar) för med torrschampoo så får man fräscht hår på bara någon minut och så luktar det gott!
Det här är kicks Round powder brush 205, som jag köpte för att använda tillsammans med pudret.
Lumenes waterproof makeup remover
Och Lumenes Radiant Touch 2 in 1 Mask & Micro Scrub.
 
 
De var produkterna jag köpte! (Dock inte de två siste, de köpte mamma)
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback