Kass dag.

Toppen dag,
yeah sure.
Inte alls alltså.
Huvudvärk har jag haft typ hela dagen.
Det var dock jättekul på lunchen.
Men sen vart det tråkigt igen på So:n och sen fortsatte den på elevens val (inte från början) då typ alla i vår lilla "grupp" dissade mig och Zuz , vi kunde ju inte heller följa efter för vi sydde och dem hade satt sig i en soffa. Det var väldigt taskigt. Och så vart jag helt ensam på rasten vi hade mitt i elevens val också, jag skulle bara styrka klart en sak jag höll på med och så när jag kollade bak så hade alla i gruppen gått! Ååååh, vad jag vart besviken, trodde ju att någon snäll själ skulle säga att det går till cafeterian eller vart dem gick så jag kunde komma dit när jag var klar? Men inte då! När jag kom hem så hade jag fått ett packet, det gjorde mig lite glad i alla fall.
Det kändes precis så som Pirkko sagt: När det händer något bra så måste det hända något dåligt för att jämna ut det. Och så har jag massor av läxor nu som jag ska göra. Uh,uh,uh.
En sak ni inte visste om mig:
Jag skriver mina e:n (små e:n) från mitten, inte från "botten".
Fattar ni?
Förmodligen inte, haha.
Toppen dag,
yeah sure.
Inte alls alltså.
Huvudvärk har jag haft typ hela dagen.
Det var dock jättekul på lunchen.
Men sen vart det tråkigt igen på So:n och sen fortsatte den på elevens val (inte från början) då typ alla i vår lilla "grupp" dissade mig och Zuz , vi kunde ju inte heller följa efter för vi sydde och dem hade satt sig i en soffa. Det var väldigt taskigt. Och så vart jag helt ensam på rasten vi hade mitt i elevens val också, jag skulle bara styrka klart en sak jag höll på med och så när jag kollade bak så hade alla i gruppen gått! Ååååh, vad jag vart besviken, trodde ju att någon snäll själ skulle säga att det går till cafeterian eller vart dem gick så jag kunde komma dit när jag var klar? Men inte då! När jag kom hem så hade jag fått ett packet, det gjorde mig lite glad i alla fall.
Det kändes precis så som Pirkko sagt: När det händer något bra så måste det hända något dåligt för att jämna ut det. Och så har jag massor av läxor nu som jag ska göra. Uh,uh,uh.
En sak ni inte visste om mig:
Jag skriver mina e:n (små e:n) från mitten, inte från "botten".
Fattar ni?
Förmodligen inte, haha.
Ohjustja, det var typ dagens överraskning eller nå på skolan (lunchen) så vi fick rispudding med smak av socker och citron, det var faktiskt jätte gott! Om man räknar bort tacosen vi åt på fredagen så var det för första gången på flera veckor jag tagit mer av något på lunchen!!

Kommentarer
Pirren säger:

Men gumman då... sötunge jag saknar dig! nu kom jag att tänka på att det är mindre än två veckor kvar till sportlovet, och det gör ont i mig av längtan efter min bästaste sötunge! <3 :*

2012-02-21 | 14:37:14
Hanna-chan säger:

Ofta att det finns folk som skriver små e:n från botten?! O_o

2012-02-21 | 17:02:17
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Emma säger:

Nej du börjar från botten laura... med dina e:n

2012-02-21 | 17:05:58
Bloggadress: http://neani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback