Kort inlägg

Pappa kom hem igår! ♥
Så nu har jag min laptop, hur länge vet jag ännu inte...
Idag ska jag försöka göra en header för den jag hade verkar ha försvunnit!
Men den gör jag senare, för jag ska gå ut och fotografera och så har jag mina bra bilder på en annan dator.
Ganska fint väder ute, molnigt men solen tittar ändå fram då och då.
Lyssnar på My Chemical Romance - Bulletproof Heart ♥
Älskar den.♥
Solen lyser starkt i ögonen i 20 sekunder innan den försvinner bakom ett moln igen.
Hmm...
Här är en bild på mig förra året tror jag:
Alltså jag vet inte, tycker inte om min lugg så mycket just nu...
Jag vet inte vad som passar mig bäst, rak eller sne lugg?
Kan fixa jämförelse bilder sen kanske.
Nu ska jag gå och vara lite aktiv, dra på mig lite bättre kläder för att kunna gå ut och tqa med mig kameran, stativet och mobilen!
Ha en bra dag ♥

Kommentarer
Pirren säger:

sötunge! <3

2012-02-15 | 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback