Somebodythat I used to know

Sitter med min snälla brors laptop nu, ska snart träna ord inför vårt prov imorrn, gjorde det muntligt och alla var rätt så det känns ganska bra. Men det som inte är bra är att jag mår dåligt, har ont i magen och så kännns det som om jag slått huvudet i nånting så hårt så det börjat blöda... Och jag har haft ont i magen hela dagen! Ändrade planer: först ringa min bästibästbästa vän och sen kanske träna ord, hehe! Så klart kommer min bästis före läxor särskilt nu när jag kan dem någorlunda. Ska bara låta telefonen ladda lite och så ringer jag! Hoppas jag slipper sitta på det underliga sättet jag gjorde förut då den hade slut på batteri så den behövde ladda samtidigt som jag snackade..
Och när jag ringer och om hon har tid och svarar så ska vi snacka länge! Medans jag väntar på att den ska ladda så skriver jag lite som hänt:

En person har snackat skit om mig och en vän till mig, kul! Inte alls. Jag försöker att inte bry mig men det går inte... Personen sa åt min vän att hon skulle tipsa mig om kläder eller nå, alltså jävla *pip*! Den har själv inte speciellt fina kläder och så!

Och så på bilden så satt killarna i vår klass och snackade skit om en annan kille i andra klassen, usch! Ville gå fram och slå till dem, för killen de snackade om kan inte göra något åt att han inte kan skriva och sånt så bra (de snackade om saker han skrivit bl.a) . Killen är nog inte handikappad men jag tror han har någon sjukdom som gör det svårt för honom på något sätt. Att man kan vara så dum i huvudet att inte fatta och acceptera det!

Och så var det en kille som är speciellt dum i huvudet( han kinda mobbar andra utan att själv märka det) som hade fått reda på att en person frågat en annan om den gillade killens vän (vännen berättade) och då var han så klart tvungen att säga det över halva klassrummet!
Det hände inte mig men vem skulle vilja att det hände en?

Nä usch...
Men ja, här är en låt jag älskar för tillfället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback