Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så

Citatet(rubliken) är "från" Nalle Puh, haha!
Brände min läpp på en ananas bit igår när jag åt pizza(hemmagjord, direkt ur ugnen, smartie).
Nu ska jag ta nya tag, eller ja kinda.
Jag har ju inte mått så dåligt att jag bara gråter, men väldigt nedstämd var jag igår...
Alltså...
Jag vill ha en eos 550d.
Men det avgörande är ju hur den känns i händerna på mig.
Längtar till att känna den i mina händer..
Och kunna hålla i objektivet med ena handen som det inte går på min "systemkamera"(den liknar en ,men är ingen).
Vad tycker ni, ska jag ta en canon eos 550d?
Eller någon annan, helst någon av nikon eller canon "sortiment".
Ska fixa rummet lite och sen gå ut kanske.

Kommentarer
Jenny Eriksson säger:

SVAR: Tack :) En nikon D300 :)

2012-01-07 | 19:32:54
Bloggadress: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
kalle säger:

Så bra då :) jodå, allt bara bra med mig :) en aning trött efter allt städande :) Vad händer ikväll då?

2012-01-08 | 19:34:12
Bloggadress: http://kallehedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback