Någon mindre bildbomb för dålig uppdatering!

Nu har jag fått en systemkamera!
En canon eos 550D blev det!
En riktig cooling som har tre olika namn:
550D, Rebel t2i och Kiss X4 !
Här kommer lite bilder:
Alltså den här bilden hade jag INGEN blixt alls!
Och det var jättemörkt.
Vi hade just kommit hem(vi köpte kameran i butik i en stad flera mil härifrån).
Åh, är kär. ♥
Komiskt nog så lyssnar jag på den här låten:
Och just när jag skrev kär så sjöng han/dem I'm in love, haha.
Nytt örhänge!♥
Alla bilderna är tagna av min nya systemkamera Canon 550D med 18-55mm objektiv.
Ni får inte ta bilder.

Kommentarer
Pirren säger:

kul sötunge! (roligt för mig med för när du kommer tänker jag låna den) hehe ;) och jättefina bilder! <3 kan du inte ta en bild på bästis-hjärtat?

2012-01-31 | 14:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback