Mina tankar

Ni som inte vill bli kinda ledsna bör nog inte läsa det här för den kan väcka minnen(tror jag,hehe).
Kan man inte pausa den stunden, just den som , när du upplever den, aldrig vill släppa taget om?
Och så spela den om och om igen?
Tills man orkar med verkligheten?
Fast den hemska verkligheten är ju just det, att det inte går att pausa, inte änns spela om stunder.
Om man kunde göra det om nätterna...
Men då skulle dagarna vara fruktansvärt långa.
Och hur skulle det gå?
Man födds ju inte med den bästa stunden i sitt liv?
Kanske den skulle ändras med åren, dagarna som går?
Mina tankar just nu när jag saknar sommaren och stunderna då...
Fast uh, då skulle jag typ vara på ett äventyrsbad och åka en massa "banor" om och om igen...
Och bräna(lite) foten under en ångmaskin typ, eller ja en som släpper ut ångan då.
Den var jättevarm, ångan alltså.
Alltså jag kommer börja gråta snart om jag tänker på det mer.
Det känns som om något saknas i mig och jag vet vad det är.
Bland annat lyckan som jag fylls med när jag är med henne, Pirkko och Pirkko själv.
Det är nästan som om jag inte kan fylla det med något annat än hennes lycka.
Det känns som om allt annat bara åker förbi.
Jag vill inte vara fake, le och se glad ut även om jag inte är det.
Men jag vill inte påverka andra och visa att jag är ledsen heller..
Förlåt, nu gjorde jag säkert många ledsna, eller ja...
Många tänker säkert på minnen nu.
Visste ni att varje gång man tänker på ett minne så ändras den lite, alltså att man själv ändrar på den lite?
Ganska coolt.
Eller enligt mig är de det i alla fall.
Men det är ju ändå dåligt.
För då måste man säga STOPP! Sluta tänka på det minnet nu!
Haha.
Vilka humörsvängningar jag har, även om jag absolut hatar att tänka att det är humörsvängingar.
En av de dåliga sakerna med att vara tonåring det.
Aja nu ska jag avsluta denna "poesi" or whatever med en sång jag har lyssnat om typ fem gånger nu,haha:

Kommentarer
Pirren säger:

Sötunge du får inte skriva sånna här saker, då börjar jag ju gråta. Men det är inte så länge kvar tills vi får se varann igen! <3

Så länge vi båda tror på att vi kommer ses igen så kommer det hända, ok?

Saknar dig oxå! Jättemycke! <3

puss på dig! :* <333

2012-01-07 | 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback