"Vänskap är kärlek utan vingar"- Lord Byron

Är super nöjd, inte superduper men super i alla fall!
Ska nog färga det igen för det vart inte så blond som jag ville ha det men det blir om en vecka.
För på fredag eller nå så ska jag till frisören.
Det var därför jag gjorde det ganska högt upp, hela saken(där jag blekte det) är kanske tolv cm.
Det är alltid min mamma som färgar mitt hår, jag går inte till frisören.
Och när jag sa vad jag vill fixa så var min mamma lite osäker på hur det skulle bli.
Så jag kollade efter videos om hur man gör det och hittade den här(den gav mig också "mod" till att verkligen färga det):
Det var nog det jag vill berätta om...
Jag hoppas jag kommer uppdatera mer(datan jag har nu är jätte trög och när jag har uppe för många flikar(är flikgalen) så dör internet...)
Men ja, hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Pirren säger:

va kul! då fär jag äntligen se dig i blont hår! puss på dig sötunge! <3

2012-01-24 | 15:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback