5 - 4 - 3 - 2 - 1

5 saker om mig som inte många vet:
  • Jag är en ganska oflickig tjej, jag pratar lättare med killar jag inte känner (om dem inte är söta rå, haha !) än tjejer. 
  • Som sagt, jag är inte så tjejig. Jag har inte börjat gilla rosa förrens nydligen, i slutet av när jag var 13 typ.
  • Jag har aldrig varit ihop med någon. Det är typ lite kul, för min lillebrors bästis vart förvånad när han fick höra det, haha!
  • I'm a lucky girl, som typ måste försöka för att få min mascara att klumpa sig, få "spindel-ben" eller så, det ser fint och naturligt ut. Men när jag haft det i någon timme så brukar det "smula sig" och bli svart under ögonen, som förmodligen händer för att alltid när jag tar och har nå smink runt ögonen så måste jag typ gnugga dem!
  • Nyss drack jag o'boy med vanlig mjölk, med laktos and stuff, och det var den första gången på tre veckor jag gjort det! För efter jag var sjuk i typ två veckor (hade ont i magen typ varje dag) så slutade jag med vanlig mjölk och började med laktosfri mjölk. Det är faktiskt godare med laktosfri mjölk om man ska dricka det som o'boy!
4 saker jag drömt om de senaste två dagarna:
  • Björnar som stirrar och sniffar på mig
  • Stora färjor (båtar) som jag åker i genom en stad som har vattenvägar (Venedig eller nå?)
  • Klasskompisar, både snälla och dumma
  • Människor som jag drömt om en gång förut som ska vara mina vänner fast som jag inte känner
3 saker som jag vill ska hända denna sommaren:
  • Jag blir nöjdare med mig själv, tycker mer om mig själv.
  • Träffa folk jag inte träffat på länge!
  • Rita och fotografera mycket!
2 saker jag saknar:
  • Djur(och då menar jag också människor) som dött. Både dem jag kände och dem jag aldrig hann möta.
  • Nära stående människor i mitt liv, släkten och bästisen! ♥
1 sak jag önskar jag inte hade gjort:
  • Klippa upp håret, så det blev lager. Liksom jag har ganska tjockt hår, men jag minns inte hur tjockt det är för att det är uppklippt, men det är i alla fall lika tjockt när jag har håret i vid nacken som högre upp, där mitt uppklippta hår lager är (svårt att förklara...) . Och så har min frisör fått mig att klippa upp det flera gånger igen för att jag inte orkar snacka om hur jag egentligen vill ha det och ger efter! Men förra gången så sa jag verkligen att jag ville att det skulle växa ut, så hon klippte inte där (eler klippte bara jätte lite).
 
Hoppas ni har en bra dag, det här är ett tidinställt inlägg, så jag är och shoppar nu, eller åker bil!
Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback