Stegräknare

Förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen!
Jag har inte vetat vad jag skulle skriva om...
Det gör jag egentligen inte nu heller men ja, jag ska försöka för att det blir något inlägg i alla fall.
Ehm... jo. Jag köpte (elle ja, min mamma köpte) en stegräknare och den har jag haft på mig varje dag sen dess.
Det högsta talet steg jag gått är 4550 typ. Det är ganska lite, eller ja, jag vill gå 10000 steg per dag så det är ju nästan hälften.. Men idag så ska jag nog gå mina tiotusen steg! För jag och mamma ska gå en stig som vi gått och inte gått, vi har gått den till man måste gå på en bilväg för att fortsätta. Mamma har gått lite längre än mig dock.
Jag vet att en promenad vid den närmaste skogen (typ den längsta vägen) är 4200 steg typ och den vägen vi ska gå är kanske dubbel så läng eller lite mindre än dubbelt så det tar kansk 6000-8000 steg. Och sen om jag går en promenad till på kvällen som är 2000-4000 steg så har jag klarat mitt mål för idag!
Vet inte vad jag ska skriva om mer, ska äta lunch och sen kanske gå den där långa promenaden, så hejdå, hoppas ni har en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback