wellhellothere

Hej! (I really need 2 come up with something I can use instead of hej)
Idag så var hela familjen och fiskade.
Jag har sånn jäkla otur jag, Krille fick typ 8 fiskar och sen när jag skulle få veva in en så smet fisken, två gånger hände det, på samma sätt o ställe och allt! :c
Jag tog inte många bilder(det regnade) och jag orkar inte gå och hitta kameran just nu, tyvärr!
Det är ändå ingen ideé.
Ehm, jo Krille fick typ 8 fiskar i alla fall 7, men inga mat fiskar då.
Men små bäcköringar.
Alltså fiskar är så fina!
*Glad att jag är en fisk*
Ehm *host* jag menar stjärntecknet dårå.
Vad har ni för stjärntecken?
Vet ni vad ni har för kinesiskt stjärntecken?
Mitt är tiger, coolt va? c:
Ska nog tatuera en fisk med tiger ränder när jag blir större, eller nä, typ en tiger och en fisk i något fint sammanband.
Och om vi ska börja prata om tatueringar så ska ju jag och min kära bästa-vän-i-universium tatuera något tillsammans, vi vet inte vad än dock.
Något litet ska det vara i alla fall, ville Pirkko!
(Pirkko, om du ser det här så vill jag JÄTTEGÄRNA ha ett lååååångt samtal med dig, för det var så jädra länge sen!♥)
 
Ja, jag vet att det här inlägget inte har något fast ämne men jag måste skriva om min söta bror, han säger att jag inte får ta och pierca mig, haha!
Eller tatuera mig (guu- , vad jag stör mig på att det heter tatuera och inte tatoera).
När jag frågade vad han skulle göra om jag skulle pierca mig eller tatuera mig så gav han ur söta svar (min dem inte, buhu).
Men jag ska pierca mig, när jag på nått sätt fått reda på om jag passar eller inte, typ fake först eller nå.
Och så ska jag tatuera mig, åtminstone en tatuering.
Ja, det var nog allt.
(Om ni tar och svarar på vad ni har för stjärntecken i en kommentar så skulle jag bli sååå glad!)
Hejdå ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback