WIPs

Idag ska jag städa, mitt bord och sen mitt rum.
Det ser väl inte förjävligt ut, eller ja.
Men ja, för att inte den här dagen ska vara inläggstomt så skriver jag det här innan jag tar och börjar städa.
Men jag har börjat liiite, bäddat sängen och börjat samla ihop saker lite.
Lyssnar på något fult radioprogram om hybrider, någon som försöker göra en blanding av en apa och människa.
Jag tänkte visa hur långt jag kommit på mina teckningar som jag ska ge till mina släktingar som kommer snart:
 
 
 
 
 
 
 
 
Förresten så ska jag åka med min familj till en stad och shoppa! Så imorgon kommer jag kanske inte heller blogga, det beror på när vi kommer hem. Men jag kan kanske göra ett tidinställt inlägg om ni vill?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback