Meow

Ingen feber idag, men hade det igår (man ska vara hemma en dag efter man haft feber). Igår var jag hos hälsocentralen för andra gången. De tog blodprov från armvecket och sen urinprov! Min andra hand domnade bort lite och jag mådde illa av blodprovet. Vi var där jättelänge, säkert 2-3 timmar. Först så pratade vi med doktorn om hur jag mådde och vad som hade hänt efter förra besöket( bl.a i söndags då jag inte kunde andas ordentligt (fick panik för jag fick inte ordentligt med luft!) och det tog nå 20 minuter kanske, sen skulle vi till labbet och ta prover och dem hade typ just stängt så vi fick vänta i en timme för att vi fick änns komma in, sen tog vi proverna ganska snabbt, 20 minuter det med. Men sen skulle vi vänta på resultaten vilket tog mer än en timme. Sen fick vi inte alla resultaten så vi väntar på dem, dem andra som de fick såg bra ut, dem resultaten de fick visar om jag hade någon inflamtion eller så som är väldigt farligt, och dem såg bra ut så det var bra. Det var lever och typ elektroniska resultaten vi inte fått ännu. Resultaten ska komma i ett brev från ett sjukhus i en stad som har riktiga barnläkare (där jag bor finns det bara allmäna läkare) och dem ska kolla på resultaten och diskutera vad de tror jag har för något. Det som gjorde besöket ännu värre var att jag var jätte trött och hungrig, jag höll på att somna där fast klockan bara var ett, två på förmiddagen! Aja, nu har jag en hög läxor framför mig att läsa på idag och imorrn, matte, franska engelska och so, yeeeeay! Bye~

Btw, bästis jag använde R-Remby för bildspelet! ♥ Älskar ch saknar dig, puss!
It-always-happens_large

Kommentarer
Pirren säger:

TOG DOM URIN OCH BLODPROV PÅ DIG I ARMVECKET? haha omg xD

usch blodprov är sjukt jobbigt! när jag har tagt blodprov blir jag íllamående. jag kan inte ens se blod utan att bli svimfärdig... så nej inga blodprov för mej om det it är kris förstås! ;)

2012-06-05 | 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback