Sommarlov!♥

Bild från igår, som pappa tog:

Blinkade typ då (höll på). Älskar mitt hår ,hihi! Som jag färgade rosa (för andra gången för första gången så vart färgen inte så bra) i torsdags!
Skorna jag älskar som jag hade på skolavslutningen (igår):

 

 

Hur jag såg ut igår(bilden är tagen någon dag tidigare så exakt så såg jag inte ut i håret och sminket men kläderna annars):



Avslutningen gick bra, vi sjuor gjorde i princip ingenting förutom sitta och titta på, eller jo, vi sjöng en sång alla skulle sjunga och visa i klassen sjöng någon låt själv med men vi i 7:an gjorde inget framträdadande tillsammans.
 
En närmare bild på mitt hår:

Bild på mina naglar och tår(hur dem ser ut nu och såg ut):


Mina knubbiga tår, haha!
 

Efter avslutningen så åkte jag hem och åt pizza och glass och bytte om och sen åkte jag och var med mina vänner Rim, Emma och Nazifa. Vi hade det kul och gullade med Rims lillasyster (spädbarn fortfarande) , hon var jätteliten! Andra gången i mitt liv jag håller i ett sånt litet barn! Emma var jätteduktig med henne, vet inte varför jag skriver det men hon borde bli barnsköterska! Sen kom Nazifas lillasyster och vi tog och busade med hon och Rims lillebror jag och Emma. Sen gick vi ut lite och då skulle Nazifa hem så hon gick. Vi andra fortsatte till ica och satt där och pratade ( Rims vän Prasamsa hade kommit då med). Sen gick vi till Rim igen och hade tråkigt. Åkte hem sen typ samtidigt som Emma då jag såg att klockan var mycket och hemma så var jag jättetrött och orkade inte göra nå typ.
 
Idag så har inte gjort något än, vill ut och fota en massa men det regnar.. Tips på saker man kan göra, typ regnskydd för kameran?

Kommentarer
H a c h i ~ säger:

ÅH vad fint ditt hår är! ;w;

Sv: hahah, awesome ~

2012-06-16 | 13:25:42
Bloggadress: http://hachi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback