Träning

Jag började den här dagen med en 45 minuters promenad på tom mage, det kändes riktigt bra faktiskt!
Sen åt jag laktosfri yogurt (jepp, jag har börjat med laktosfritt!) , musli och banan.
Det är här är vad jag vill göra idag:
  • Göra en blomsterkrans och bära den resten av dagen
  • Duscha och tvätta håret
  • Göra en fin frisyr med nytvättat hår
  • Ta bilder på mitt nya hår (rosa toppilopisar) med blomsterkransen i skogen
  • Hitta en fin bäck som jag kan fota
  • Gå i en klänning hela dagen ut.
  • Åka och fiska med familjen och få en ätbar fisk, som jag själv fångat (kastat saken i sjön(den fisken vill åt(som jag inte vet vad det heter)))
  • Ringa Pirkko och prata i minst en halv timme
Kommer jag göra allt? Förmodligen inte särskillt nu när solen gick i moln!
Nu ska jag spela lite COD (Call of Duty) med min bror och sen blir det dusch!

Kommentarer
Madeleine-Foto säger:

Fin blogg!
Sv: Tack så jättemycket!
Jag skrev fel i inlägget så objektivet heter egentligen 55-250mm men det är ju nästan samma sak!
Jag tycker det absolut är värt att köpa det, det kostar ca 2000kr.
I objektivet finns bildstabilisator som är väldigt bra när man ska zooma!
Har du någon mer fråga så bara kommentera!
Kram!

2012-06-18 | 12:34:51
Bloggadress: http://maddyz.se
Emilia säger:

En blomsterkrans skulle jag vilja lära mig att göra någon gång. ^^
Har du förresten sett youtubekanalen 'Cutegirlshairstyles'? Det finns massa tutorials på olika frisyrer där.

Sv: Tack!

2012-06-18 | 16:49:28
Bloggadress: http://miadiana.blogg.se
M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt! säger:

SVAR: Tack! :)

2012-06-18 | 21:35:19
Bloggadress: http://lovliie.blogg.se
Emelie - Crazynails säger:

Sv: Vad konstigt att den bara funkar på vissa naglar! Men jag har inte använt min så länge, så jag hoppas det blir ett bra resultat efter ett tag :)

2012-06-18 | 22:29:47
Bloggadress: http://crazynails.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback