Diss och hiss

Börjar med diss bara för jag inte haft så bra dagar på siståne och det känns som om ingen fattar(av de som bor här(utanför min familj) att jag inte mår bra alla dagar.
Känns som om mina så kallade vänner istället hackar på mig.
Till saken nu, här är ett par dissar:
Kanske inte direkt dissaar men ogillar när någon säger "hej" om man inte känner den , speciellt om det är en kille i tonåren. Eller några. För dem känner jag mig lite osäker på, är dem trevliga eller retas dem eller vad?
Tex, för några dagar sen kanske förra veckan gick jag hem, då cyklade någon afrikansk kille och sa "hello, how are you?" och jag svarade (jag var förvånad över att han sa nå) "hi... good" och sen cyklade han som tur var iväg. Men idag så såg jag han igen och jag tänkte "åhnejnejnej..." men ja, han sa igen "hello, how are you?" och nu sa jag bara tyst "good".
En annan sak är barn som har lågt IQ , som till exempel går på en upprepade gånger. Liksom inte råkar utan gör det för att retas! Usch! När en hade gjort det ett par gånger, tre gånger tror jag, så gick jag en annan väg till skolan( det var då det hände).
Och ni till det med hissar då:
Bästisar som får en att fyllas, åtminstone med en tesked, hopp.♥ Behövs!
När man blir peppad på lektioner man inte brukar(idrotten) det vill säga när de "dominerande" killarna är snälla!
Händer dock väldigt sällan. Någon gån varanan månad eller så.
Det var två dissar och två hissar.
Nu är det bara att hoppas att det blir en bra dag imorgon och att ingen beter sig dumt (inklusive moi)!
Jepp. Hoppashoppashoppas.
Go'na!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback