Tjena mittbena!

Bjuder på en väldigt oseriös bild på moi!
Och en halv oseriös bild på denna lilla jänta som du hittar här!(ohyeah u gonna klick on tha frikken länk!)
Kaptien Jack Sparrow! Woahv
A pretty cool pitcah there u must vrida on ya huvud!
Tha blyga nea
hon försökte med nå den rackarnen, men ja, det lyckades förmodligen inte!
Ja det var lite av min dag,hihi!
Vill bara hälsa till min bästis (ohyeah u Pirre!):
Jag behöver bara dig när mitt hjärta slår. ♥
Du är drogen, jag behöver
Paradis som jag så jag söker
Du är drogen, jag behöver
Paradis som jag så jag söker
Från Jason Derulos - Breathing
Älskar dig ♥

Kommentarer
Pirren säger:

haha!!! xD första bilden, i like!!! sötungar!<3

2012-03-22 | 18:16:35
Hanna Håkansson [ Foto ] säger:

tusen atck :)

tog bilden i varberg :)

2012-03-22 | 20:19:25
Bloggadress: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback