"Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen.

Haha älskar rubriken.♥
Här kommer en massa foton från dagen före min födelsedag , söndagen , till igår!
Vi provade kycklingrullader för första gången för jag ville testa det.
Det åt vi tillsammans med pasta.
Mamma vägrade tt göra macarons, uh! Så hon gjorde en tårta som jag inte fick bestäma något över och jag tyckte inte om den så mycket...
Sen hade min lille bror "namnsdag" igår (han heter Kristofer med ett f), han fick en bok som jag småtvingade mamma att köpa åt honom och han sa att början i alla fall var bra!
Slog in den snabbt i et bakpappers liknade papper och garn.
Åh, den är åt fel håll! Den heter i alla fall Uppvaknandet och den är skriven av Tracy och Laura Hickman (yay Laura!)du kan se det bättre här ↓
Kunde inte ladda upp mer bilder så, det får väl räcka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback