Halvdålig dag

Hej!
Jag har just varit och simmat och testat min nya baddräkt!
Nu sitter jag och äter keso och äpplen med kanel, MUMS!
Idag på skolan så bråkade jag typ med några av mina vänner, jag hade haft en dålig morgon och var på dåligt humör, jag tänkte skicka att sms men sen tänkte jag "äsch, de borde väl fatta?" men de gjorde dem ju inte... Men sen efter att pratat ut lite så vart jag och en av dem vänner igen/sams. Den andra vart ja bara sams igen tror jag? Men nu till en sak jag ville ta tag i:
Jag är tonåring, 14 år. Jag har kraftiga humörsvängningar och det hjälper inte direkt att jag är tjej. Jag kan seriöst vara arg och kasta saker om kring mig en stund och gråta över det jag gjort i nästa stund. Eller vara glad och sen ta åt mig om någon retar mig som tex " du har din kusin i ansiktet"(jag är finsk) som en vän till mig sa och bli jätteledsen för något som var menad som ett skämt.
Och kanske inte alla, men många (huvudsakligen tjejer?) tonåringar har nog humörsvängningar så det känns bra att jag inte är själv (låter själviskt) och det kanske känns bra för er om ni vet att jag har det?
För övrigt så var det ganska kul i skolan eller ja, idrotten var superkul för vi hade sånn lag-anda idag!
Och engelskan och matten var småkula med om jag minns rätt, hehe.
Ojustja!
Idag fick jag min trådlösa fjärrstyrare till kameran ( först var det än med tråd/sladd så vi fick byta) jag har inte riktigt hunnit testa den ordentligt , vi får hoppas att den fungerar!
Den heter JJC RM-E6 Remote Control.
Nu ska jag snart få min skönhetssömn(jag såg min kompis skriva det fast på engelska haha) så ja, heipa!♥
Heipa = Hejdå på finska!

Kommentarer
Pirren säger:

MEN VAD ÄR DET FÖR MÄNNISKOR SOM HAR SÅ STORA PROBLEM ATT DOM BRÅKAR MED DIG HELA TIDEN???

ojoj fick ett artificiellt sammanbrott på människorna. orkar verkligen inte med människor som bara muckar gräl hela jävla tiden!önskar dig lycka till med dom! styrkekramar!!! <3 :*

2012-03-22 | 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback