Fynd

Köpte tjugo nitar för tjugo kronor nyss!
Ni kanske tänker: hallå det är ju inte alls ett fynd? Men för mig är det det , i den här relativt lilla "byn" jag bor i så trodde jag inte att jag skulle hitta nånting jag velat ha!
Nitar ville jg ha jättemycket en tid men jag hade inte råd tror jag, eller nu minns jag!
Jag ildes inte köpa!
Och så köpte mamma silica tabetter som jag tror jag ska börja med.
Så nu ska jag titta på videos på hur man gör med nitarna(har gjort det förut men minns inte)!
Och sen får vi se om jag får något bra resultat!
Hehe!
Puss och kram! ♥

Kommentarer
pirren säger:

Sötunge! inte visste jag att du samöade på nitar. Puss på dig! <3

2012-03-05 | 08:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback