Står utfryst väntande på att mattelektione...

Står utfryst väntande på att mattelektionen ska börja, jippi! Någon som vill byta liv med mig? Nyss hade jag no kunskapskontroll, det gick väl okej, fick ju reda på att vi skulle ha det igår. Ja... Jag vet inte... Nu på mattelektionen får vi säkert tillbaka proven vi gjorde i fredags, det längtar jag inte till! Hann inte göra klart sista frågan o gissade, var ju så jädra nära på att få fram svaret! Mitt liv känns värdelöst, eller rättare sagt jag är värdelös. Jag är stressad och vill inte leva. Inget kul händer och allt är enformligt, samma visa om och om igen! Ja, det skulle faktiskt glädje mig om jag skulle flytta! Så att det händer nå, liksom! Så att jag skaffar nya vänner som jag blir goda vänner med och litar på. Jag är trött på både livet och pga sömnbrist. Det gjorde inte saken bättre med att vår lärare i no:n, kemin , höll kvar oss efter vi gjort kontrollen(som är som ett prov) och började prata om nästa kapitel och frågade oss vad vi tänkte på när han sa baser o syror. Okej hejhej! Nu börjar mattelektionen och som tur ska vi ha spel! Smsinlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback