I'm back?

Alltså.
Jag är inte hundra på om jag kommer börja blogga som vanligt nu igen men iaf lite.
Men jag kommer inte stressa ihop ett inlägg igen.
Så jag kommer göra de när jag har tid och lust ^-^
Här kommer det några oredigerade bilder från lovet:
Fina Cornelia :)
Konstig japansk frukt xc
"Utsikt"
Fin dukat inför maten :)
Cool nypon te som var röd-lila (dock inte jättegott)
Mina fina vänner som jag inte hade sett på 3,5 år! ♥ Ylva, Hanna, Kristin och jag.
Rainy day~
Hanna dukade alltid så fint :) (även om det kanske var jag som dukade just här, hehe!)

Hanna lagade också SÅ god mat! Här lax med keso tror jag och ungsstekta potatisklyftor och kokta grönsaker.
Jag gjorde en halloweenig teckning till Hanna :)
Fina blommer, hihi c:
Jag har förresten gått in i veggen, som min kompis kollar det, jag har nämnligen blivit vegitarian!
 
Ja, nu ska jag gå och lägga mig snart, så hejdå! ♥
 

Kommentarer
Ida säger:

Lägg in mer bilder du fotar juh så fint, det är kul att se på bilder så haha! :)

2012-11-14 | 17:06:38
Bloggadress: http://sofuckingcrazy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback