Måndag

Hejhej! c:
Här sitter jag och borde egentligen göra läxor.
Men jag vill verkligen att mamma ska komma hem från att gå ut med hunden, så att jag kan beställa armbandet.
Det är det här armbandet jag pratar om → Klick!
( japp, valde vit tillslut! :) )
 
Min skoldag gick väl sådär, för vi hade ett nytt schema där dem hade tagit och förstört min favorit dag, måndag, och byt ut svenskan till matte! :(
För förut så såg det ut så här på måndagar : svenska, bild, slöjd, elevensval.
Men nu har vi blä matte på morgonen...
Vem har bestämt att det ska vara lagligt att ha matte som första lektion?
Det är världens segaste lektion att ha på morgonen! (man måste använda hjärnan mest, hahaha)
Men lite glad är jag över att vi hade matte idag, för vi fick tillbacks våra prov som vi gjorde förra veckan.
Och jag som alltid brukar bli jättenöjd över något och sen sätta krav som "om jag inte får ett C så är jag dum i huvudet" eller liknande ( och sen när jag får tillbacks det så blev det bara D och sen bli så jävla besviken på mig själv att jag typ bara vill gå och dö).
Den här gången satte jag min gräns på D, och sa åt mig själv att om du inte får det så är du väldigt dum i huvudet (ja jag vet, jag är inte direkt snäll mot mig själv), och det som var bra var att jag fick ett A!
Fick två fel på A-delen (den lättaste delen) och alla rätt på B-delen.
Plus så brukar jag alltid vara en "liten" tävlingsmänniska när det gäller prov eller läxförhör, jag brukar alltid se hur mycket mina vänner fick så jag ser om jag gjorde bättre än dem eller inte (det är mitt driv till att göra bättre i från mig, nu när jag tänker efter).
 
Här är en skiss på en uggla jag gjorde för några dar sen:
Vad tycks? ^-^

Kommentarer
Chaterine säger:

Hihi okej!

Eller hur, visst såg det mysiga ut!? :D Jätte fin färg med!

Svar: aa c:
Lau

2012-10-08 | 19:55:33
Bloggadress: http://chaterinejonsson.blogg.se
Sandra säger:

Oj gud så bra du kan rita!! :D
Helt.. Det finns inget ord! :O Hur har du lärt dig att kunna rita så fint :D

2012-10-08 | 21:29:22
Bloggadress: http://splinky.blogg.se
Sandra säger:

sv; Varsågod ;) Älskar dem xD

2012-10-09 | 20:05:25
Bloggadress: http://splinky.blogg.se
Anonym säger:

snyggt:)

Svar: Tack! :)
Lau

2012-10-10 | 05:53:32
Bloggadress: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback