Sår

Här är en tjej som verkligen klarar av allt!
Det jag menar med det är att jag fick ett blödande sår från en stol, duktigt va?
Here the beauty is:
Hur fick jag dennna skönhet dårå?
Jo jag skulle sätta mig på en stol, och så fastnade huden på handen i stolen (jag vet inte hur) så att jag behövde dra för att få lås den (den statt ju inte hårt men, ja tillräckligt för att det skulle börja blöda!)
 
Tidagar i skolan är småjobbiga.
Det börjar med biologi (NO) där jag är helt själv.
Efter det har vi mentorstid, idag så svarade vi på en enkät med 50000 frågor (snarare 50, menmen!).
Sen var det svenska som var både kul och småtråkigt. Vi skrev vidare på våra deckare (är faktiskt nöjd med min, än så länge!), gjorde nå lästest och så lånade vi böcker (jag hittade ingen).
Lunchen som vi hade efter svenskan bestog av en söt och sliskig chili corne carne (vår skola förstår nog inte vad chili är) men med den var det en slags bröd som var väldigt gott!
Matten efter lunchen var väldigt seg som alltid.
Men på SO:n var det ganska okej.
Och på franskan verkade tiden nästan stå stilla.
 
Och förresten, vad är det med killar och deras söta minner när de skrattar?
Jag satt och tänkte "naaaw, vad söt du är när du skrattar" åt en kille på konfaträffen idag.
Seriöst, varför ska det fina så fina människor? ♥
Aja,
Hejdå ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback