UUUUURGH!

Åh vad jag blir superstressad nu!
Insåg att jag missade gudtjänsten tack vare att ingen ringde mig :c
Blir så irriterad!!
Och så insåg jag att jag har läxor som jag måste plugga på och allt!
Åh...............
Vill svära en massa men det kommer ju inte hjälpa något.
Så jag tar istället tag i läxorna och lyssnar på musik.
Och så ska jag försöka städa lite.
Jag blir arg på att ingen ringde mig.
För om det var någon som inte hade kommit när jag var där så skulle jag ringt!
:(
BLÄBLÄBLÄ.
 

Kommentarer
Zuzia säger:

:(
Varför skulle du på Gudstjänst? När jag kollade så var det ingen i Sveg idag...

Svar: Frida sa att vi skulle det.. Hoppas att det inte var nå! Men taskigt att hon isf inte ringde och sa att det inte var någon heller...
Lau

2012-10-07 | 20:48:56
Bloggadress: http://zuziacookie.devote.se
William säger:

jobbigt;O

2012-10-08 | 09:25:15
Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback