Nytt beroende!

Kaffe! ♥
Särskillt latte, fast ja, jag har inte testat så många olika kaffesmaker men ändå.
Kaffe med mjölk och socker ♥
Och så testade jag islatte idag (basically kall latte)
Så gott!
Det här är receptet jag testade:
http://www.kafferecept.se/?p=97
Insåg just att den hemsidan kommer jag nog använda väldigt mycket, för det heter kafferecept.
 
Här dricker jag min islatte som jag saknar som fan!
För nu får jag inte dricka nå mer kaffe för då kommer jag vara uppe till klockan tre eller nå haha!
Måste komma ihåg att göra islatte till frukosten imorrn!
Det är så uppfriskande!!
Ja, nu ska jag alltingen snart gå o sova eller kolla lite tv och sen gå o sova.
Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback