Bloggdag 1

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade halv ett (även efter alla mina försök att lägga mig tidigt för att vakna tidigt och göra något av dagen).
Så det var väl typ blä.
Just nu har jag ett SWS (Sleeping With Sirens) marathon, egentligen är det väl mer ett Kellin Quinn marathon då jag lyssnar både på hans covrar (cover i plural xD) och på alla de band han är och har varit i!
Och jag har klarat av att riva upp mitt ansikte på två ställen med, smartasslau.
Och jag kan inte låta dem bli heller och låta dem läka. *ännu mer smartasslau*
Men jag får väl låta bli dem tills på måndag då vi har skola.
 
Vad har jag gjort på påsklovet då?
Jo jag har tagit hand om två svin, okej ett då...
Ni som inte fattar så tar jag hand om min kompis två marsvin men då den ena ser ut som en ekorre så blir det svinet och vaddetnuär.
Loca, även kallad ekorren
Luna, även kallat marsvinet/svinet
 
Förlåt för julbilderna xD
 
Antat jag gjort är att varit första gången i år och grillat och fotat.
Bilder kommer imorrn! ;)
 
 
Så ja, det var ett litet kort inlägg, nus ka jag fortsätta sticka på min socka (hemuppgift från slöjden) och titta vidare på yt videos! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback