Gamla foton

Såklart ska man komma ihåg att man inte bloggat när man ligger i sängen och man ska sova.
Smartasslau.
Jag hade tänkt att visa gamla bilder från förra året, visa kanske jag redan laddat upp på bloggen, andra inte!
MARS
 
Fick mina close up linser till födelsedagspresent. Och använde dem ganska mycket.
Använde fortfarande de "vanliga/nybörjar" inställningarna. (inte P, Tv, Av och M).
 
APRIL

Hagelstorm, fick ett stort blåmärke och åkte till Norge en sväng.
Hade verkligen behövt en teleobjektiv.
Önskat att jag tänkt på att fota rakt.
 
Ehm ja.. bilder från två månader, frågan är, vill ni se mer månader? :)
Isf, kommentera gärna!
Btw, bilderna är helt oredigerade!
 
Hejdå!♥

Kommentarer
Zuzia säger:

Ja det vill vi för fan!!!!!

2013-04-10 | 22:26:29
Bloggadress: http://zuziacookie.blogg.se
Emma Högdal säger:

Haha! Håller med Zuzann :D

2013-04-13 | 13:11:09
Bloggadress: http://neani.blogg.se/
Pirren säger:

älskar den sista bilden!!!!!!

2013-05-31 | 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback