Fuck logic

Mamma kommer in och tipsar mig om att ica har vegetariska recept. Kollar på recept som jag skulle kunna göra idag, varav två innehåller skinka. Vänta nu... skinka? S-k-i-n-k-a? Gris?! *Tittar på mer recept och ser den här:* 
"Höstsoppa med linser och rimmat fläsk".
Vänta nu, va?..
Jag valde vegetarisk mat för en anledning, och det var inte att få en massa recept gjord på gris.
Blir deppig nu bara när jag vet hur de behandlas och hur människan bara glufsar i sig köttet av den utan att veta mer än att det är från en gris. Alltså usch. Önskar att fler visste, om du vill veta, tryck här.
Det var allt jag hade att skriva om ne, hejdå.
 

Kommentarer
Rebecca säger:

sv: Tack! Ja jag tog den i somras :)

2013-02-11 | 21:54:04
Bloggadress: http://rrrebeccah.blogg.se
Hanna säger:

Sv: Tack! :) örhängerna är från ur&penn, hårringen från hm.
detsamma!

2013-02-11 | 22:27:44
Bloggadress: http://hannaisberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback