Just another day~

Såg på denna för den vetenskapsmänniska jag är *vilket går att diskutera, *hosthost**:
 
 
Där så pratar han också om hur ska man förklara färger för blinda?
Han pratade om en som var blind som hade en youtube kanal.
Tittade på några av hans videos och han(←klick!) är väldigt rolig och glad! :)
Här är några av hans videos:
 
Som sagt, jag tycker han är rolig :) Älskar slutet på den här videon ↑ !
 
Efter skolan idag så gick jag ensam till vår ingång till byggnaden jag har skåpet i (där taxin hämtar och lämnar mig) och då gick de två killar förbi. "Jobbigt läge" sa den ena eller nå liknande till det. Jag tittade upp (Måste titta vars jag sätter kryckorna) och de tittade på mig. Vet inte till 100% om han sa det till mig men verkade va så. Typ lite kul med medlidande, men ja. *om ni inte märkt det så är men ja ett av mina störigt ofta valda ord då jag inte vet hur jag ska avsluta något*.
 
Juppjupp.
Det var allt, hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback