Prao!

Nu sitter man och praoar då med den här tjejen :)
Själv, tycker jag att det är väldigt kul och intressant att se hur man gör. Hon som vi praor hos har visat lite om hur man redigerar bilder i Photoshop och vad man ska tänka på. Vi ska snart också få fotografera varandra så det kanske kommer synas några bilder om några timmar! :D
Förhoppningsvis en bildbomb, men ja , det vet jag inte. Men kan i alla fall säga att hon som vi praoar hos har världens snällaste och busigaste hund! Sju år är han och imorse så hittade han en boll som han ivrigt började leka med, och så gav han den ner dreglade bollen till mig för att kasta den. Hehe. c: Lasse, som hunden heter tog en gång och träffa bollen med nosen på något sätt så att den for rakt tillbaka i famnen på mig! Just nu verkar hans energi tagit slut och han sover en bit bort. 
Här kommer de några bilder:
He is "flörting" with you ;)
Fina Lasse ♥
I väntan på att man ska kasta bollen!
 
 
Men ja, nu ska jag nog jobba lite eller vad man säger, hejdå ♥

Kommentarer
KandyKupps säger:

vilken söt hund :D

Svar: Jag vet! Hihih ^-^ Önskar han var min hund ärligt talat c;
Lau

2013-02-11 | 12:53:56
Bloggadress: http://kandykupps.webblogg.se
Joanna D. Hansson säger:

Men gud så söt!!

2013-02-13 | 21:35:38
Bloggadress: http://joannadhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback