Tjejgrupper, deppdag och oväntade redovisningar

GAH. Deppig dag och prov imorrn, perfa!
Aja, musiken är på min sida. Får försöka stå ut med att läsa till fysikprovet. Slutar ändå 13:00 imorrn! :)
*Försöker starkt bli gladare*.
Idag var vår första lektion no, där hände det inget speciellt, pluggade lite till provet och gick igen det sista vi skulle kunna. Men på "rasten" (bensträckare mitt i lektionen) så satt jag såklart kvar pga mitt gips och läste lite i boken istället inför provet. Då kommer en av killarna i klassen, en väldigt populär kille som tror att han är bäst osv. Och typ säger "sitter ni och läser?" eller nå liknande och han lätt väldigt nervös, vet inte alls varför... Jag svarade inte ens för jag var så trött... Kändes väldigt mycket som om jag var en bitch efteråt dock... :c Det vart väldigt pinsamt tyst då jag och den jag satt med inte svarade.
 
Andra lektionen var mer deprimerande. Vi fick bland annat veta att vi skulle gå ute till medborgarhuset eller vad det var på matten (fick åka med min lärare dit då det var ganska långt dit för att det skulle gå med kryckor) och att vi ska börja ha en tjejgrupp igen med en kurator som vi inte känner. Och då våran tjejgrupp typ börjat falla isär då en av oss flyttat så känns det meningslöst. Och så är jag inte alls ens kompis med en av dem och bara någorlunda nära en annan i gruppen. Och så ska vi om en vecka fylla i en enkät om trivsel i skolan och efter den ha enskillda samtal med kuratorn... Och sa var det några fler deprimerande saker som jag som tur inte kommer ihåg!
 
Efter att vi kommit tillbaks från medborgarhuset så skulle vi ha So men för att jag går med kryckor, åkte ganska sent från medborgarhuset och för att det vart väldigt krångligt med alla saker jag behövde så kom jag och Zuzann senare dit. Och när vi väl var där så hade vi någon uppgift om praon som vi hade förra veckan. Och så skulle vi redovisa den fick vi reda på efter vi slarvit skrivit klart svaren. Och gissa vad? En skulle säga stopp och så vår lärare som scrollade upp o ner på vår klasslista på nätet sa vem det blev. Såklart vart jag en av de 3 som blev idag!
Och det var det jag tänkte just att det blir säkert jag nu för bara Zuzann hinner läsa igen pappret för mig. BLÄBLÄBLÄ.
 
Blä-skoldag helt enkelt. Hoppas det är bättre imorrn!
 
Nu ska jag njuta av min favorit sång för att få lite mer glädje av att plugga.
Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback