25 fakta om mig c:

  1. Mitt horoskop är fisk och mitt kinesiska horoskop är tiger. :)
  2. Alla i min familj föruttom jag har ett halsband med deras horskop på, jag hade ett men tappade bort det :(
  3. Jag har ett hål/eller vad det nu kan vara vid mitt vänstra öga. Som man kan se här:
  4. Jag är vegetarian sedan november :)
  5. Jag gillar inte alls min naturliga hårfärg som kan typ beskrivas som asfaltsgrått :(
  6. När jag var liten så klippte jag (inte jag, men min mamma eller min frisör) mig korthårig. En dag så gick jag till min bästa vän, och hennes plast systers barn trodde först jag var en kille så efter det har jag aldrig varit korthårig :( Kommer förmodligen aldrig vara det i mitt liv heller)
  7. Jag och min bästis har känt varandra i mer än 10 år :) Med känt varandra menar jag inte att vi inte var bästisar när vi var små, men vi var så små då så ja, när man tänker tillbaks så var vi bästisar redan då men av det jag minns så de första åren så kallade vi nog inte varandra bästisar just för vi var så små. :')
  8. Jag har haft en kanin som hette Stampe (R.I.P). Jag vet inte hur gammal han blev för jag "adopterade" han. Här är otroligt fina och saknade Stampe ♥ :
     
  9. Vår familj har också haft en sköldpadda som vi kallade Sköldis, men han liksom Stampe, fick någon sjukdom och dog tyvärr :( R.I.P Sköldis ♥
  10. Jag har två stora hobbys som jag älskar, att fotografera och att rita/teckna! :)
  11. Jag är inte ett så stort fan av färgen rosa, har först nu på senare år börja acceptera den färgen.
  12. Jag är en som gillar alla sorters musiker, det beror mest på artisten/bandet och inte vilken genre det är. Jag är dock ganska dålig på att sätta musik i en viss genre, hehe! Men pop, rock och scream är några av de jag gillar!
  13. Jag är en sånn som kan hitta ett band eller en låt och sen spela den om och om igen, tills jag inte gillar den. Det är därför jag undviker att jag "sliter ut" låtar av mina favoritband.
  14. Mina nuvarande favoritband är Sleeping With Sirens, NeverShoutNever, Closer 2 Closure, Ed Sheeran(inget band dock) och My Chemical Romance.
  15. Hela min familj föruttom vår hund, Sako är född i Finland ^-^
  16. När jag flyttar hemifrån så SKA jag (förhoppningsvis) skaffa mig åtminstone en iller :)
  17. Mina bestick, tallrikar, skålar och glas som jag dricker ur eller äter från måste vara rena, annars blir jag så äcklad så jag inte klarar av att äta maten
  18. Efter att jag fått reda på mer hur man slaktar djuren så blir jag äcklad när jag ser eller känner lukten av kött. Och tex stekspaden som används till min mat får absolut inte nudda de andras mat (kött).
  19. Alltid när jag ska äta något med sked så måste skeden vara liten. Stora skedar är bara.. blä.
  20. Jag måste, typ hur mycket jag än har tränat till ett prov/läxförhör/kunskapskontroll kolla igenom papprena eller kapitlet precis före jag ska göra provet eller liknande, annars glömmer jag bort jättemycket av det!
  21. Jag tror jag har fotografiskt minne för tex när jag ska kolla hur ett ord stavas så skriver jag de olika sätten som det skulle kunna stavas på på sidan av pappret och det som ser mest rätt ut i mina ögon är också oftast det som är rätt också.
  22. Jag tycker inte jag är så tjejig i mitt beteende men jag älskar dock att hålla på och fixa mina naglar, mitt hår och mitt smink.
  23. Mina ögon och mina händer och naglar är några av de sakerna jag verkligen gillar om mig själv.
  24. Jag har alltid kalla händer :c
  25. Jag älskar smycken och kläder som är annorlunda, ginatricot är min favorit butik för den har så unika kläder och smycken! :)
Skulle vara jättekul om du också delar med dig av 25 fakta om dig själv och sen kommenterar här att du gjort det så kollar jag på din blogg! Kommentera om du också gör/är/tycker samma sak som någon av mina 25 fakta!
Känns som om det heter faktor, men det är en hel annan sak ^-^
 
Hejdå!♥

Kommentarer
Nina säger:

Sv:Åh tack så mycket, detsamma! :)

2013-03-10 | 06:55:40
Bloggadress: http://sarreoninos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback