Pastellblå dip dye

Gårdagen avslutades med ont i huvudet och ont i magen och den här dagen börjades med samma sak.
Hade så ont i huvudet att jag faktiskt sov en stund (efter att jag tagit en huvudvärkstablett).
Idag har jag inte gjort så mycket pga att jag inte måde bra, har FORTFARANDE ont i huvudet och ont i magen! :(
Nu färgar jag iaf håret, eller färgar och färgar jag bleker det. Bara topparna dock, men det är ändå ganska högt upp, hoppas det blir fint ändå!
Nu har jag tvättat ur blekningsmedlet (låter jättekonstigt, haha!) och iaf blött så ser det lite jordgubbsblont ut.
Jag har tänk att beställa Manic Panics Classic Virgin Snow och Manic Panics Classic Bad Boy Blue.
Har tänk att gör något i den här stilen:
 
Men med en mer pastellig blå.
Sjukt snyggt va? :D
"Pastellblå dip dye" låter så sockersött men samtidigt tufft på något sätt!
Aja här är en låt som jag gillar (förhoppningsvis har jag inte delat med mig om denna ännu) :
 
 
Godnatt allihopa! ♥

Kommentarer
sslevis säger:

Krya på dig! Första bilden var grym. Så där skulle jag kunna tänka mig att färga mitt hår.. ps. har du tid att gå in och rösta på mig här? (bidrag nr 2) http://linneaphoto.blogg.se/2013/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment skulle betyda as mycket! Glöm inte att man kan rösta två gånger i samma kommentar, ha en bra dag :)

2013-03-10 | 22:36:00
Bloggadress: http://sslevis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback