Saker

Hejsan allihopa!
Hoppas ni har haft en bra dag ! ^-^
Jag har haft en ganska bra dag, inget speciellt ha hänt, varken bra eller dåligt.
Eftersom inget speciellt har hänt så hade jag tänkt att skriva om något annat.
Saker jag längtar till och varför:
  • Våren,
    För fåglarnas kvitter, högklackade skor (som man kan gå i utan att vara orolig att halka), pastell nagellack och dipdye hair (fan vad jag längtar tills jag har båda!), pastell färgade kläder, blommor som blommar, konfaläger, födelsedagar.
  • Sommaren,
    För att jag kanske får träffa min bästa vän då( vilket jag kommer dö inombords om jag inte gör)
  • Nästa år vid sommartiden,
    För vid den tiden hoppas jag att jag flyttar hemifrån och tillsammans med min kära bästis!♥
  • Konfaläger i maj,
    För då ska jag gå på grönan och ha det så jävla kul!
  • Jag längtar till att jag hittar en hårfärg/stil som jag älskar
  • Att Sleeping With Sirens släpper sitt nya album
Några saker jag dock inte längtar till och varför:
  • Att gå på gudtjänster
    För jag får panik för att gå på dem, bland annat att behöva gå på dem ensam och inte veta vad jag ska göra (plus det finns gamla gubbar där) :/
  • Prov, betyg och läxor
    Uppenbart att man blir stressad av det?
  • Överhuvudtaget behöva bli stressad eller få panik över något
 
Otroligt tråkigt inlägg, jag vet!
Aja, hejdå! ♥
 

Kommentarer
När Annie fotograferar säger:

Dum fråga men... varför gå på gudstjänster om man inte vill? :-P Bättre att lägga tid på det man VILL göra istället.

Svar: Vi som går på konfirmation måste typ göra det ett antal gånger för annars får man inte gå på lägret som är i maj och inte heller konfirmera sig. Jepp, det suger och är väldigt jobbigt ibland men 5 dagars läger med sina vänner(plus en ledig dag från skolan) tycker jag gör allt värt det! Förra lägret vi var på var så kul den med! :)
Lau

2013-03-27 | 21:47:50
Bloggadress: http://www.narannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback