Lite fakta om mig. ;*

Bästa frukosten som finns är pinacolada-te (vet det låter som sprit men det är det inte) med mjölk och socker. och så ska man äta hårdbröd med ost på till och doppa i teet, mums! =) eller rostade mackor och kall oboy'! Gusche så gott! får jag de har man gjort hela min dag, och alla som känner mig vet att jag gör vad som helst för mat, men tro inte att jag är en tjockis för det inte. Själv tycker att jag borde äta mer för jag är alltid är kall om händerna och börjar frysa jättelätt. Alla blir jätteförvånde över mina kalla händer och deras reaktioner är i stort sett: "men guud vad kall om händerna du har sätt på dig en långärmad tröja!" eller "du måste ha dålig blodcirkulation, du måste börja röra på dig". För jag är en sån som kan ligga och läsa böcker och äta en clementin och vara helnöjd med livet. Men jag har överlevt hittills så det är väl bara att röra på sig och få igång blodcirkulationen lite grann...
hoppas ni inte får kalla händer, haha! ;) oj, är ganska trött vi hade styrkebana på idrotten då man lyfter skivstänger (nånting sånt hette det iaf) och armhävningar, så hoppas att jag får lite träningsvärk så jag kan känna mig stolt imorrn över min lilla prestation!
allt för nu, seeya later alligator!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu