Pratat med kattis!

Hej gumman!
hur äre? vgd just nu? lever du? har du roligt? skrattar du just nu? ;)
 
saknar dig så jäklarns mysche!!!!!!! 
 
jag har pratat med kattis och vi har pratat om hur hon gjorde när hon flyttade hemifrån och hur det nog kommer bli när jag sticker (hehe!) 
iaf så kan jag skaffa helgjobb under gymnasiet och tjäna ca 6000 i månaden och även om jag använder 2000 till nöjen så har jag fortfarande 4000 som jag kan spara!!! 
massor av bra!
 
och sen så vet hon om att jag vill ha en hund när jag flyttar hemifrån och då så visade hon mig hundar som inte var så krävande! fastnade verkligen för den här hunden!!!
 
 
 
 
 
vad tycks om en curly coated retriver!
om jag skulle fått bestämma vad den skulle heta nu så skulle det bli Tod! 
alltså man säger Todd medans det stavas Tod... vad tycks? 
Toddie kom nu toddie,toddie! eller? ;)
 
men även Nova scotia duck tolling retriever:
 
 
nova scotia duck tolling retriever
 
vet inte riktigt.... tycker verkligen om curly coated retriver!!!
vi måste prata om det där sen!
 
sen så ska jag bärja köpa muggar, talrikar, glas och dylikt. så att jag inte får panik sen när jag ska flytta... haha det skulle ju vara jag till det också!
 
aja seeya later alligator!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu