3:de skoldagen

Hej på er alla!
Förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår, tänkte göra ett tidinställt från måndags men tänkte att jag skulle orka göra ett igår men det gjorde jag inte, hehe!
Ehm, ja så idag var då den tredje skoldagen.
Vi hade idrott på morgonen och då träffade vi vår nya idrottslärare, Anneli.
Hon verkade snäll så det är bra :)
Och sen kommer jag inte riktigt ihåg vad som kom efter det, jag tror det var so...
Och det gick också bra och ja, alla lektioner jag väl bra antar jag?
Vi hade franska också och där skulle vi läsa högt på franska ur vår franska bok och jag tycker faktiskt att jag uttalade orden väldigt bra! *stoltsombaraden*
Jag slutar jätte tidigt på onsdagar(13:00) för andra halvan av gruppen har hk, och sen när halva terminen har gått så ska den andra halvan (inklusive mig dårå) ha hk och resten sluta tidigt.
 
Idag så följde jag med min vän Zuz för att låna en bok som handlar om att äta djur (som jag ska låna efter henne).
Vi båda vill bli vegitarianer. Jag har ju varit det förut.
Jag vill börja med att ha en "vegidag" i veckan eller två.
En på en vardag, jag vet inte om den kommer variera dock med skolans lunchschema eller om jag tar med nån banan o macka hemifån de dagar det är kött,fågel eller fisk i skolan.
Och en vegidag på lördag eller söndag.
Vi får se hur jag går! ^-^
 
Förlåt om jag hoppar om vad jag skriver om men jag vet inte hur jag ska skriva det som ett "flöde", så att den har en rödtråd genom hela.
Aja.
Jag har märkt att jag blivit lite galen över att ha nya naglar i princip varje eller varannan dag, hehe.
Jag har redan haft tre olika naglar,(när jag säger naglar så menar jag hur jag har mina naglar, jag tar liksom inte och sliter bort mina egna och byter dem till andra naglar haha!) jag har haft vita, svarta med vita prickar och nu så fixar jag dem till en fransk manikyr.
 
Jepp, det var väl det jag hade att säga!
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback