hej,

Förlåt för den dåliga uppdateringen, visste inte om jag ville ha en bloggpaus eller inte...
Det vet jag inte nu heller men ville bara uppdatera lite snabbt.
Det här är lite som hänt medans jag inte bloggat:
 
Måndag:
På måndagen var jag hos min vän Sofias kalas. Jag köpte ett läppbalsam åt henne och hon verkade gilla den (även om de andra som lukta på den inte tyckte om den alls, haha!) så det var kul. Vi kollade på en dålig vampyrkomedi, "frostbiten" tror jag att den hette, och så var det lite bråk mellan Sofia och en annan, som jag försökte få stopp på och sa "hörru, *namnet på den Sofia bråkade med* det här är ett kalas, och Sofia är födelsedagsbarnet här, så nu ska vi inte vara negativa och ha det kul!" , eller ja något i den stilen. Och sen under filmen så åkte den som Sofia bråkade med hem. Vilket var lite dumt gjort av den tycker jag men ändå kanske lite bra så att det inte skulle bli mer bråk. Ja.. vi åt tårta utan grädde och massa annat också, men det skulle ta för lång tid att berätta så det var det.
 
Tisdag:
På måndagen så hade jag tagit foton på min gamla kaninbur för att pappa hade hittat några som ville ha en på internet, och sen på tisdagen så fixade han med att skicka iväg den till dem och sen så kom dem och köpte den!
Så då fick jag 500 kr av det (YEAY!)
Också på tisdagen så fixade jag och Pirkko så att vi kunde prata via skype! Vilket var den första gången på länge! Så det var superduper kul!
 
Onsdag:
På onsdagen så gjorde jag inte så mycket... Jag pratade med Pirkko och sen senare på dagen hade lite "spa" grej, då jag hade en ansiktsmask och hårmask.
 
Torsdag:
Igår så pratade jag också med Pirkko igen (hon är hos sin släkt så vi får prata hur mycket vi vill så vi utnyttjar tillfället, okej? haha). Och sen senare så tittade jag på film, "Wolfman" hette den och den gick på 6:an igår, och den var väl inte läskig, men den var ganska bra ändå. Sen typ i slutet av filmen så kom Krille hem från sin kompis och så tittade vi klart filmen och sen tittade vi på "Man, Woman,Wild" och sen tittade vi på nå hajprogram, hehe.
 
Och idag då, fredag.
Jag har inte gjort mycket alls.
 
Ehm, tänkte bara säga att jag håller på att bli sjuk.
Har lite ont i halsen, hosta och är lite snorig.
Jepp, det var väl det, så, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback